BigWheel GX

INS604

Ny

BigWheel GX hard tail med Sram GX, Sram Guide bremser, Brose el krank motor, BMZ batteri på 650 watt timer, GX kassett og Sram 32 T samt sitter det DT swiss eiker Novatec hub og en Rocksox Bluto demper med lock på styre. Dette er meget mye sykkel for pengene alt skrus sammen i Norge hos BigWheel, rammen er laget av BigWheel spesielt laget for å passe perfect til Sram, liker man Sram å el ring oss!

Mer detaljer

33 500,00 kr

Mer informasjon

Vi bygger alle våre sykkler selv i Norge, dvs man må bestille noe ventetid må beregnes, du er velkommen til å komme å teste. Vi setter opp sykkler etter ønske, alle har som standard rammen, BMZ batteri 650 watt timer, Brose karank maskin og RIcksox Bluto demper. GX utgaven koster som angiss kr 33 500,- Vil man opp på et Sram XO evt Eagle vil prisen gå opp. Vi kan også levere 29 pluss carbon i 3,0 tommer som da gjør den til den ultimate MTB hardtali ever made, men det er da en spesialbestilling som vil ta litt tid å få laget. En GX tar fra 2-4 uker å få bestilt å satt sammen, vi har kun Rammer på lageret rest bestilles ved ordre. Dette er da en coustom made elektisk sykkel med en meget god klassisk rammeform som er videreutviklet av Bigwheel så den kan bruke Brose elektrisk krank maskin og BMZ batteri alt er tysk å blir produsert i Tyskland! Du kan følge montering av din sykkel via web om du ønsker :) Vi tar gjerne testurer med kunder der vi viser hva dette er å hva det duger til, vi kan fint klatre 1100 høydemeter om du vil teste kapasitet på batteri, det er overlegent, vi er med å lager din BigWheel til deg. Dette er den ultimate fatbike stol på oss, evt prøv det selv!

Brose presents new 45 km/h (28 mph) e-bike motor Production of the product has started in Berlin. Since the Brose e-bike motor was well received by manufacturers, dealers and end customers in 2015, Brose Antriebstechnik now launches a 45km/h version. This product responds to the rising interest in faster e-bikes and continues Brose Antriebstechnik’s mission to enable e-bike design and a riding experience that excites. The first motors have already left production and will be available in some models this season already. The new motor offers assistance of up to 45 km/h (28 mph), a starting aid of up to 20 km/h (12mph) as well as a pushing aid of up to 6 km/h (4mph). E-bike design that excites The 45 km/h motor can be integrated into the e-bike frame like no other. This advantage plus the small and lightweight motor construction, enables a next generation e-bike design. E-bike riding experience that excites The new product excites as it is one of the quietest mid-motors in the market. Additionally, it has the best power-to-weight ratio for effective support and great handling. “The launch of our 45 km/h motor brings the advantages of the Brose motor to even more e-bike models, riders and their individual needs“, says Christoph Bantle, Managing Director of Brose Antriebstechnik. Brose‘s 45 km/h motor is, like the 25 km/h version, “made in Berlin, Germany” and manufactured based on automotive industry standards.

http://www.brose-ebike.com/en/the-motor/

Omtaler

Ingen kommentarer nå.

Skriv en omtale

BigWheel GX

BigWheel GX

BigWheel GX hard tail med Sram GX, Sram Guide bremser, Brose el krank motor, BMZ batteri på 650 watt timer, GX kassett og Sram 32 T samt sitter det DT swiss eiker Novatec hub og en Rocksox Bluto demper med lock på styre. Dette er meget mye sykkel for pengene alt skrus sammen i Norge hos BigWheel, rammen er laget av BigWheel spesielt laget for å passe perfect til Sram, liker man Sram å el ring oss!

Skriv en omtale